20 mars 2012

GRATTIS!!! Här är våra sex vinnare som får en hälsobok

Så roligt att intresset för vår tävling var så stort! Vi har nu tittat igenom alla deltagares bidrag och vi fick helt enkelt ta lotten till hjälp.
Vi säger ett stort och rungande GRATTIS till:

  1. Linda - Ecodea
  2. Ingabritt - Grekland nu
  3. Therese M
  4. Viktoria
  5. Lena
  6. Maria Björkman


Fanns du med som vinnare? Då ska du mejla din adress samt återigen vilken av böckerna du önskar i vinst. 
Skicka ditt mejl till: josefiulrika(snabela)gmail(punkt)com.
Boken kommer sedan i din brevlåda.

Du som inte hade turen med dig denna gång kommer snart att få en ny chans då en ny tävling snart kommer att presenteras- så håll ögonen öppna!



5 kommentarer:

  1. Vad kul att jag vann! Tack för det, ska maila min adress till er. Fortsätt med bloggen i samma stil, gillar den!

    SvaraRadera
  2. Vilken överraaskning! Blir jätteglad för detta! Mailar adressen.. Stort tack för vinsten och återigen stort tack för en jättefin blogg!

    SvaraRadera
  3. Oh vad glad jag blir att jag vann skickar mail om adressen

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara instämma med er övriga glada vinnare!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...