14 juni 2012

BÖNSALLAD MED INSLAG AV CHILI


BÖNSALLAD MED INSLAG AV CHILIE


Här kommer ett gott alternativ till pasta,ris och potatis. Det bästa av allt är att det är nyttigt, gott och du blir mätt. Jag gillar just den kombinationen när det är gott och nyttigt, det är som bäst när jag vet att det jag äter gör gott för min kropp. Då mår jag gott.


Recept:                                                                                  
380 g Kidneybönor med fördel ekologiska.                    
150 g Fetaost med fördel ekologisk.
10  st  Soltorkade tomater.
1    tsk Lant Buljong Citrongräs & Chili RENÈE VOLTAIRE

Tärna fetaosten i så stora bitar som passar dig, skär eller klipp ner den solrostorkade tomaten i en skål, häll över kidneybönorna och slutligen strör du över buljongen. Rör samma så att det ingredienserna fördelar sig fint. Servera i din favorit skål eller på favorit fatet.

     Lant Buljong




NJUT AV VARJE TUGGA
// Josefi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...