19 juli 2012

MÖRK CHOKLAD MED STEVIA


MÖRK CHOKLAD MED STEVIA



Mörk choklad är någon som jag verkligen älskar och som jag riktigt njuter av. Det bästa tycker jag är när det är över 74 % kakao då smakar det gott och är bra för hälsan. Den chokladen som jag gillar bäst är den som inte är så söt. Hittade Cavalier Beligian Chocolate i en matbutik och blev riktigt nyfiken på hur den smakade. Jag valde Berries dark med STEVIA. 

Den 55% kakao-chokladen med stevia var god men för min smak väldigt söt. 
Jag skulle kunna överväga och vänja mig att gilla chokladen då STEVIA är bättre för kroppen än det socker som är i den andra chokladen jag brukar äta. 

Är du intresserad av chokladen titta in här STEVIA CHOKLAD


Ett varmt tips till er som gillar choklad men är känslig för vitt socker.

Josefi 



2 kommentarer:

  1. Hej!

    vad hittade du den i för matbutik?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    På Cavaliers hemsida så fanns inte den mörka chokladen som är rik på omega 3, den som du la ut på bilden. Jag är väldigt nyfiken på att läsa & se vilka ingredienser den har & jag skulle gärna vilja veta vart du köpte den & om du vet vart man annars kan köpa den.

    Tacksam för Svar😊

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...