20 januari 2015

HÄLSOSMARTA OCH FRAMTIDEN





Kära följare ni kanske undrar varför aktiviteten på bloggen är förändrad. Livet förändrats och likaså är det för oss här på HÄLSOSMARTA.

Jag Josefi är Gravid och har nu gått över halva tiden i min graviditet, de har jag inte velat gått ut med och berättat förens nu. Nu mår jag toppen men jag har vart väldigt trött och energin har inte räckt till allt och alla områdena som är kul att vara engagerad i. Då har jag vart tvungen att prioritera och därav att aktivisten från mig inte har vart så stor den sista tiden. Jag kommer att vara aktiv på bloggen utifrån den utsträckningen som jag vecka för vecka har energi till. Ämnet hälsa är något jag binner för och speciellt att kunna hjälpa andra att må bra i sin hälsa. Hoppas på att kunna göra roliga projekt framöver.
Under den närmaste tiden kommer jag att vara ansvarig för bloggen, det innebär att jag kommer att göra inläggen, att vara den ni blir coachade av om ni anmäler er hos oss på hälsosmarta.

Jag, Ulrika, har sedan i höstas fått en mycket spännande projektledartjänst som tar det mesta av min tid. Utöver det arbetet fortsätter jag att jobba med min blogg Ulrika Gabriel Coach & Hälsoinspiratör som jag har drivit i drygt sex år samt fortsätter att jobba min mina distanskursen i hälsa och viktminskning. Jag kommer av tidsskäl inte att kunna vara lika aktiv här i Hälsosmarta bloggen eller på vår Facebooksida.
Givetvis känns det tråkigt då Hälsosmarta har varit en stor del av mitt liv de senaste åren. Men för mig är det väldigt viktigt att leva som jag lär -   självklart hälsosamt med bra mat och motionsvanor, men också genom att ha balans i livet. Just nu räcker inte tiden till till allt som är roligt och som jag önskar att jag kunde vara delaktig i. Jag måste göra val och välja bort även sådant som är både roligt och viktigt.

Det finns många spännande möjligheter och samarbeten i framtiden. Intresset för en kost utan socker och vetemjöl är stort. Vi ser fram emot mycket spännande framöver. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...