6 maj 2015

VINNARE AV TÄVLINGEN AV HELHETSHÄLSAS PRODUKTER



Den lyckliga vinnaren av tävlingen av HELHETSHÄLSAS produkter är Malin Svensk Björck från Järvö som vinner algomega3. 
Hoppas att du kommer må gott av algomega3. 



helhetshalsa, jag gillar dem för att de är rena och naturliga, jag vet vad jag stoppar i mig och att det ger bra resultat. Speciellt nu när jag är gravid är det för mig extra viktigt att jag får i mig rena bra produkter som gör gott och stärker mig och även mitt barn under graviditeten, och självklart efter förlossningen när jag ska amma mitt barn och den behöver bra energi. 

FÖR ER SOM INTE HAR TESTAT DESSA PRODUKTER ÄNNU. PPROVA NI KOMMER INTE ATT BLI BESVIKNA. 


1.På bodystore.com hittar helhetshälsas probioplex 

2.På bodystore.com hittar ni helhetshälsas helazym  

3  På bodystore.com hittar ni helhetshälsas -helaben Då hela ben innehåller K-vitamin behöver de som använder blodförtunnande medel rådgöra med med läkare innan de börjar använda dem. 

4. På bodystore.com hittar ni helhetshalsa-algomega3 



Med värme 
Josefi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...